Long time No see

Var ett himla bra tag sen man skrev här. Hade glömt bort allt vad blogg heter tills min söta flickvän blev sugen på att börja blogga så då tänkte jag varför inte. Kan ju lika gärna skriva några rader då och då om vad som händer i kaoset som kallar sig för mitt liv :D

Just nu händer massor! Som vanligt har jag ju penga problem och penga trädet som jag skrivit om tidigare har jag fortfarande inte hittat.
Sen så har jag precis idag börjat 2 nya kurser som jag läser på distans. Psykologi A och Medicinsk Grundkurs. Kommer bli rätt intressant men även ganska kämpigt tror jag. Läser dom på ganska hög hastighet samtidigt som jag förmodligen snart kommer börja en busschaufför utbildning. Nice va! haha. Tror det kan bli rätt bra faktiskt + att jag har nästan blivit lovad arbete efter jag är klar med utbildningen så det är ju inte helt fel.

Nehe, nu ska jag försöka klura ut hur man ändrar design osv på den här bloggen för att göra den mer personlig.
Blir nog inget skrivit om någon film idag, det får vänta tills nästa blogginlägg tror jag.

Ha de gött ! Heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0