Fullt på schemat

Hej, nu var det länge sen jag skrev och det beror på att helgen och faktiskt dom flesta dagarna har jag massor att göra. Har precis börjat på gymmet och dit ska jag tre gånger i veckan och pumpa lite så man får en hyffsad kropp till beach 2010 hehe. Sen har även Naturkunskapen dragit igång nu så nu har man lite o göra om dagarna.
Tyvärr har läkarna fortfarande inte hört av sig om när och var jag ska röntga min tå och det är lite surt. Jobbigt att gå runt och ha ont. Slutar nog med att jag själv bara drar ut nageln någon gång. Men men, vad har jag sett på tv under denna långa period som jag kan skriva om? jo jag tittade på den animerade filmen Upp.

Upp är en hyffsat ny animerad film. Filmen börjar med att huvudpersonen träffar en tjej och dom bestämmer sig för att någon gång ska dom flytta till en speciell plats dom båda drömt om. Men tiden går och båda blir äldre och det kommer alltid något i vägen för flytten och tillslut dör frun och gubben bestämmer sig tillslut för att han ska dit. Så råkar han får med sig en liten scout med på resan.
Hur som helst så började filmen lite sorligt och den har sina roliga stunder men det går alldeles för lång tid mellan skämten så den blir långtråkig. Jag ger den tyvärr bara 2/5

Ne nu är det dags för frukost sen blir det till gymmet! ha de gött gott folk och kom ihåg att långkallsonger är tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0