konvux

Blogginlägg nummer två kommer här då, fick iaf 1 kommentar på min första och det är väl alltid nåt.

Hur som helst så först lite om vad som hänt idag är att jag och flickvännen harvarit på vårdcentralen och dom tyckte jag skulle röntga min tå så nu får man gå och vänta på en tid dit. Var även och skrev in mig på två nya kurser på konvux så att man lättare kommer in på högskola sen. Känns som ett kliv framåt i karriären som nu har stått stilla väldigt väldigt länge :(


Nu till intressantare saker. Jag har på senare tid fastnat väldigt mycket för en ny serie vid namn Ghost Whisperer, vet inte om ni hört eller sett den men det handlar iaf om Melissa Gordon som spelas av Jennifer Love Hewitt och hon har förmågan att se och prata med andar som av någon anledning blivit kvar och inte kunnat gå vidare. Serien handlar om hennes möten med andarna och hur hon ska hjälpa dom över till andra sidan. Väldigt intressant med blandning av spänning, romantik, komedi tycker jag nog. Men har ni inte sett den tycker jag defenitivt att ni ska ta en titt.
Själv har jag nu säsong 1 och 2 som jag ska kolla egenom med Alexandra (flickvännen) i helgen.

Mer i helgen vet jag inte vad som händer, hört snack om pulka i växjö men det låter lite kallt men kan nog bli kul det med. Nu ska jag lägga mig framför tv:n och slappa.

Ha de gött och glöm inte mössan när ni går ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0