Skola, lön och bio

Då har man börjat konvux med min första matte B lektion igår och idag kom naturkunskap B boken hem med posten. Känns ganska skönt faktiskt, känns som ett steg i rätt riktning. Nu ska man bara orka med alla x och y i matten men det ska nog gå bra.

Fick även in pengar på kontot idag och såna dagar är ju alltid roliga, tyvärr så betalade jag lite räkningar och skolboken och lite sånt så nu står kontot på 25kr. Det känns väl inte helt underbart men det kommer in lite till snart så det är bara att hålla ut. Har en frys full av älgkött och skafferiet fullt av pulvermos och makaroner så det ska nog gå bra hehe.

I söndags var jag på bio och såg Har du hört ryktet om Morgans. Väldigt bra film faktiskt där ett skilt par spelat av Hugh Grant och Sarah Jessica Parker bevittnar ett mord och tvingas få vittnesskydd. Dom är två vanliga new york bor som blir utskickade mitt i ingenstans vilket blir rätt intressant. Väldigt rolig och bra film. Hugh Grant är en av mina favoritskådisar och han var lika bra som vanligt med sin brittiska accent och allvarliga humor.
Filmen får 4/5 i betyg och jag rekommenderar den starkt.

Nu ska jag nog lägga mig i soffan och sätta igång någon film eller se några avsnitt av Ghost Whisperer. Så hej då tills vidare så ses vi ju i övermorgon igen.

Kommentarer
Postat av: didde

Hej hopp. Kommer du till hellectro den 30e?

2010-01-19 @ 17:51:25
URL: http://donetdidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0