Välkommen till min nya blogg!

Då har man startat en blogg och lat som jag är så behöll jag rubriken som redan stod. Smart va!.

Hur som helst så ska jag väl försöka vara lite seriös och besrkriva mig själv.

Mitt namn är då Tommy Elmgren och jag är väl en äkta nörd kan man säga, jag gillar tv serier (eller de mesta som går på tv), tv spel, datorspel och serietidningar. Fast inte så jätteinne i seritidningar som vissa nördar kan vara, dom som tex vet att Gambit finns i xmen serietidning men inte i filmerna (oj det visste jag?).  Har även spelat magic! så detta täcker väl gott och väl min nördiga sida och som ni nu kanske förstått så är jag arbetslös för tillfället hehe.

 

Bor i kosta tillsammans med min flickvän Alexandra och våra 2 katter Maja och Molle. Väldigt roliga dom där två fast ibland blir man ju helt galen på dom som tex när man försöker se på tv och dom ska ställa sig precis framför en på bordet och sträcka på sig. Men men. Man får stå ut med det jobbiga för att få det härliga !

 

Det jag tänkt skriva om är väl mest det jag gillar så blir en nördblogg om filmer serier spel och sånt kul.

 

För er som undrar och inte redan vet så kommer bloggnamnet swiink ifrån min World of Warcraft karaktär men först och främst kommer det från en film jag såg för länge sen som hette Stay Alive. Själva filmen handlar om en grupp vänner som brukar koppla ihop sina spel och spela ihop och nu hade dom fått tag i ett nytt spel som hette Stay Alive. Det dom inte visste när dom började spela är att dör du i spelet så dör du i verkligheten. En av huvudkaraktärerna i filmen heter swink så därifrån fick jag det iaf. Bra film som ni borde se!

 

Men nu ska jag avsluta det här för det dom flesta är väl lika lata som mig och inte orkar läsa sida efter sida utan vill ha kvalite istället för kvantitet.

Så hej svejs från mig tills vi hörs igen :D


Kommentarer
Postat av: Foxy Roxy.

Stay alive är en underskattad film!

2010-01-13 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0