Server down

Hej hej bloggen !

Nu sitter man och väntar på att wow servern ska komma igång igen. Dom har kommit med en ny patch och sen dess har de varit lite krabbigt fram tills idag då den dog helt =D men hoppas den kommer igång snart iaf annars blir de nog att ställa in kvällens raid.

Annars händer det inte så mycket, jag pluggar på som vanligt. Denna veckan är det en hyffsat stor uppgift i Medicinsk Grundkurs A som ska lämnas in, men det löser sig nog hehe.



Ska vi dra en film lite snabbt då. Eller nej vi tar en serie!  Måste ju först berätta om denna serie då jag tänkt att skriva om en film som är lite ihopkopplad med den senare i min blogg. Serien jag menar heter Scrubs. Den hoppas jag ni alla känner till och följer. En av top 10 serier som finns är det helt klart.
Serien handlar om.. hmm ja huvudpersonen heter John Dorian (J.D) och han jobba på ett sjukhus som läkare. Där får man följa hans och hans vänners galna upptåg. Speciellt kul blir det när J.D och hans bäste kompis Turk hittar på saker. Men hur som helst så är det mycket sjukhusprylar men en himla massa komedi.. kolla upp det =D
inte världens bästa resencion jag vet men va ska man skriva om en serie alla redan vet allt om? ^^


Serien får iaf [X][X][X][X][X][X] 5/5 JACKPOTT BABY !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0