Skoltrött

Jaha. måste komma ihåg att skriva här oftare, annars blir de ju aldrig något vettigt utav det här hehe. Men men, idag ska jag skriva prov i Psykologi A. Riktigt drygt. Det är ett intressant ämne så det är inte för det men det är en väldigt svårläst bok som jag läser rakt upp och ner utan möjlighet till att diskutera den. Vilket gör den kursen lite svårare.
Annars händer inte så mkt just nu, jag kom in på en busschaufförsutbildning som börjar i November så efter de är jag förhoppningsvis inte arbetslös längre hehe. Det ska bli j...ligt skönt faktiskt.

Dagens film blir de nog ingen. Tänkte fortsätta lite där jag slutade med att berätta om spelet The Sims 3.
Jag började ju spela de lite och prova på. Det var lika kul som jag mindes det från när jag var liten. Fast de var väldigt mycket skillnader. Nu kunde man gå och handla maten i affärer, låna böcker från bibliotek, ha fest vid stranden, ja väldigt många saker. Man kunde vara ute mer, man är inte fast vid sin lilla tomt yta. Likaså så åldras man även i detta spel (det går att stänga av). Själva åldringen gillade jag inte alls, när min gubbe äntligen fått bra jobb med hyffsad lön så blev man gammal och de var dags för pension. Det förstör ju lite av charmen att försöka skaffa ett bra jobb hehe.
Sim:arna har även mål dom vill uppfylla tex att lära sig nya erfarenheter eller träffa nya vänner.
Hur som helst så är det ett väldigt kul tidsfördriv, det är inget toppenspel men det duger att slösa bort några timmar på.

Spelet får av mig [X][X][X][ ][ ] 3/5 och är därmed ett medelspel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0