Blogg, Blogg och blobb

Hej hej hej.

Då var det dags att försöka fixa sig lite skrivkramp igen. Det är ju himla inne att blogga nu, och blogga i massor måste man göra ! Helst efter varje andetag så att du kan berätta hur du upplevde det.
Sen är de ju nästan ännu mer inne att videoblogga. Det du måste tänka på om du ska videoblogga är att slänga med håret så mkt du kan. Ungefär kanske 5-6 gånger i minuten minst. Och glöm för sjutton gubbar inte att puta med läpparna och ha genomskilnliga eller för små kläder! Då är du körd från början.

Jahopp, va ska man mer skriva. Kan skriva att jag just nu sitter och spelar lite wow. Ovanligt jag vet men men. Det är kul och det är ju nåt att göra iaf. Har nattat tjejen min i sängen också. Hon var lite trött så myste lite tills hon somnade.

Sen fick jag reda på att jag blivit antagen till Bussförarutbildningen idag med.. Det är kalaskul. Hoppas bara man klarar det nu så man har ett jobb sen.

Dagens eller veckans.. Eller egentligen årets film blir Twillight: Eclipse. Helt otrolig film! Dom har verkligen lyckats göra 3 bra filmer nu ( hela twillight serien) och hoppas att 4e och 5e blir lika bra. Längtar redan trots att det är mer än 1 år kvar tills 4an släpps. Men har ni inte sett twillight filmerna så rekommenderar jag er att ta på er skorna, spring ner till macken och köp en påse cheezeballs och en stor cola och hyr alla filmerna. Då har ni kvällen räddad !
Kvällen Tips !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0