Skapa Skiva

Hej hopp dagboken !

skulle jag nog skrivit om detta hade varit en dagbok men det är de ju inte riktigt. Är ju en sån där cool blogg !

Nu har jag pratat massa med tjejen som befinner sig massa mil härifrån just nu, ganska jobbigt men hon kommer hem snart igen :D Det ska bli mys.

Just nu sitter jag och pillar med en lista om vilka låtar jag ska bränna ut och ha i bilen. Behövs lite bra musik. Jag har även märkt och upptäckt genom en studie att det inte ska vara för glad musik för då kör man lätt för fort.
Tänkte iaf att jag skulle hinna klart med listan så att jag kan posta den här i bloggen så ni kan se vilka suveräna låtar som kommer finnas med.

CD1
1. Fields of Gold - Sting
2. The Joker - Steve Miller band
3. Over you - Daughtry
4. Hey there Delilah - Plain White T´s
5. Bubbly - Colbie Caillat
6. I will follow you into the dark - Death cab for Cutie
7. The second  you sleep - saybia
8. The day after tomorrow - saybia
9. Whereever you will go - the calling
10. Champagne supernova - oasis
11. The drugs don´t work - The verve
12. Wonderwall - oasis
13. cannonball - Damien Rice
14. honey and the moon - jospeph arthur
15. Winter - Joshua Radin
16. With or without you - U2
17.

På nr 17 väljer jag mellan
Ok goodbye - Adam heldring
society - eddie veddler

beroende lite på hur mkt som får plats men det lutar åt society iaf. sen ska jag ha en lite uppåt skiva också men det skriver jag om nästa gång !

Nu är det dags att sova tror jag så får jag fixa skivan imorgon.
Ha de gött så länge gott folk !
Ciaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0