Väntetid

Jahopp. Nu sitter man och väntar på att installationen av Sims 3 ska bli klar så man kan provspela det. Var länge sen jag spelade sims nu, det var när man var mindre och spelade sims 1 och fuskade till sig pengar så man kunde bygga så stort hus som möjligt med den fetaste tv´n. Denna gången har jag tänkt spela spelet som det ska spelas och ge det en chans. Hoppas det blir en kul upplevelse iaf.

På tal om väntetid så måste jag även vänta på att få tillbaka mitt bankomatkort. Jag har tydligen slått fel kod när jag varit och handlat 3 gånger så nu fick jag inte tillbaka mitt kort när jag tänkte kolla hur mkt penger jag hade på kontot. Så jag får vänta 3-4 dagar för att få ett nytt kort.
Känns lite skumt att dom inte kunde ge mig ett nytt på plats men men, får väl låta bli att handla bara. Kanske är ett smart sätt att spara pengar på hehe.


Dagens film som jag kan tipsa om får nog bli en film som jag såg för några dagar sen. Tooth Fairy heter den. Handlar om en hockeyspelare som förr i tiden hade varit bra och var lovande men efter en skada förlorat sin snabbhet så nu gjorde han karriär som en brutal spelare istället och fick smeknamnet Tooth Fairy. Man kan säga att hans drömmar gick i kras och han har blivit rätt butter. Efter att nästan ha förstört ett barns drömmar om att Tandfen inte finns så blev han tvingad att arbeta av sitt straff som drömmördare hos just tandfeérna.
Ganska kul och bra film. Helt klart värd att se. 3 Potatissäckar utav 5 möjliga får denna filmen. Kanske 3 ½.

Men men nu ska jag sätta mig och försöka skapa en familj i Sims 3 !
Ha de gött så länge så hörs vi.. heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0